Inovácie pomôžu predajcom zostať relevantnými
Maloobchodníci môžu v budúcnosti zaostávať za novými očakávaniami zákazníkov. V súčasnej situácii je rýchlosť najdôležitejšia. Riešenie? Umelá inteligencia – nástroj, ktorý môže poskytnúť predajcom prehľad o inventároch, finančných prognózach alebo technologických zručnostiach.

nakupování

Nebudeme musieť premýšľať  o hotovosti
Ľudia milujú utrácanie, ale často nenávidia premýšľať o samotnej platbe. Proces môže byť  pre mnohých z nás nepríjemný. Florence Dissová, vedúca partnerstva EMEA v spoločnosti Google, považuje toto riešenie za jednotný obchodný zážitok pre maloobchodníkov. To znamená, že používateľom bude umožnené využívať údaje o platbách, ktoré už poskytli tretím stranám v digitálnej peňaženke.
Pozrite sa na Uber, kde užívatelia platia bez vedomia. Účinne vykonali neviditeľnú  platbu. Táto forma platenia by sa mala vyskytnúť, keď zaplatíme v každej možnej situácii. Je pravdepodobné, že podnikatelia nebudú skeptickí voči týmto platobným inováciám.

termínál

Spotrebiteľ bude kráľom
Všetko, čo maloobchod vykonáva, musí robiť pre zákazníka. Je potrebné odstrániť medzery, či už ide o integráciu služby Google Pay alebo prácu so začínajúcimi podnikmi na vývoji technológií. To je dobrá správa pre zákazníkov, oni totiž tvoria všetky pravidlá inovácií na trhu. Aj to je dôvod, prečo ASOS pracuje napríklad na integrácii programu chatbot v rámci svojej on-line platformy. Program Chatbot má slúžiť na komunikáciu s potenciálnymi zákazníkmi pomocou umelej inteligencie. Technológia je mimo technickej kapacity samotného predajcu, preto sa spoločnosť spojila so startupom s názvom Action.ai s cieľom zlepšiť zážitok nakupovania pre zákazníka. A tak sa spotrebitelia ujali vedenia.

Nulový odpor bude novou normou
Ak budúci predajcovia neposlúchnu potreby svojich spotrebiteľov a čo je dôležitejšie , neudržia krok s rastúcimi očakávaniami nákupných skúseností, bude to koniec ich podnikania. Vzhľadom na to, že spotrebitelia nemajú radi odpor, sa odhaduje, že dve tretiny spotrebiteľov ustúpia od konečného nákupu vzhľadom na zlé skúsenosti zákazníckeho servisu.